خرید بهترین پچ های دور چشم

خرید بهترین پچ های دور چشم

تبلیغات
تبلیغات

منوهای سایت

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

تبادل لینک هوشمند






چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آخرین نظرات کاربران

خرید بهترین پچ های دور چشم

خرید بهنرین پچ دور چشم

امروزه ماسک های دور چشم را می توان در هر فروشگاهی یافت. این ماسک های دوست داشتنی و مفید در حال تبدیل شدن به یکی از پایه های اصلی مراقبت از پوست شما هستند. روتین پوست همان اقداماتی است که هر روز برای مراقبت از پوست انجام می دهید. اما دلیل محبوبیت پچ زیر چشم چیست و مزایای این محصول برای ناحیه چشم چیست؟

اگر نیاز به خرید بهترین پچ دور چشم دارید، به سایت اسکین بازار مراجعه کنید. اسکین بازار، بهترین فروشگاه آرایشی و بهداشتی برای خانوم هایی که به دنبال خرید محصولات آرایشی و بهداشتی هستند، در کشور می باشد.

پچ چیست؟
پچ زیر چشم اولین بار توسط یک دانشمند کره جنوبی اختراع شد. این پچ ها در اصل تکه ها یی مثل پانسمان بودند. آنها از پارچه ساخته شده بودند و در مواد مغذی و امولسیون جاسازی شده بودند. این تکه را به یک ماسک چسبناک مخصوص دور چشم تبدیل کرد. پچ های چشمی در ابتدا بسیار گران بودند و افراد زیادی قادر به خرید آن نبودند. اما ماسکهای دور چشم امروزی نسبتاً مقرون به صرفه هستند و هرکسی می تواند با هر بودجه ای آن را خریداری کند.

پچ های امروزی فقط ماسک های کوچکی هستند که برای پوست های حساس و حساس دور چشم طراحی شده اند. بیشتر تکه های زیر چشم از هیدروژل ساخته شده و سرشار از انواع ویتامین ها ، مواد مغذی ، ترکیبات آبرسان و سایر مواد مغذی است. با این حال ، تکه هایی را می توان یافت که از پارچه ، بی سلولز و سایر مواد اولیه مشابه تهیه شده اند. اما پچ های زیر چشم چه می کنند؟

هدف اصلی پچ‌ها آبرسانی و مرطوب کردن پوست ظریف زیر چشم است. پوست اطراف چشم غدد چربی کمتری نسبت به سایر نواحی صورت دارد که باعث می شود پوست این ناحیه بسیار مستعد خشکی شود. پوست این ناحیه نیز بسیار نازک است. ویژگی ای که آن را مستعد چین و چروک ، پف و تیرگی می کند. پچ‌ها می تواند چین و چروک و پف را با مرطوب کردن و تغذیه پوست اطراف چشم تا حد زیادی کاهش دهد.

برخی از مفیدترین موادی که پچ های زیر چشم در آن خیس می شوند عبارتند از:

  • مواد برطرف کننده سیاهی چشم: کافئین ، پانتنول و روغنهای ضروری تسکین دهنده مانند روغن نعناع ، روغن اسطوخودوس و روغن بابونه
  • برطرف کننده پف زیر چشم: اسید هیالورونیک و کافئین
  • مواد لازم برای درمان چین و چروک دور چشم: انواع آنتی اکسیدان ها ، ویتامین C ، رتینول و انواع پپتیدها
  • مرطوب کننده و آبرسان: اسید هیالورونیک ، سرامیدها ، رتینول ، کافئین ، آلوئه ورا و نیاسینامید.



می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : پنج شنبه 4 آذر 1400 ساعت : 15:8
بازدید : 475

مطالب مرتبط

    نظرات

    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: